Uudised

Eesti Energia universaalteenusega saab liituda ka Omniva postkontorites

Alates 3. oktoobrist saab Omniva postkontorites esitada avaldusi elektri universaalteenusega liitumiseks või sellest loobumiseks. Teeninduspunktides saavad toiminguid teha ainult Eesti Energia kliendid.

Eesti Energia kodukliendid, kelle elektri universaalteenus on soodsam kui olemasolev pakett, viiakse automaatselt universaalteenusele üle. Samas on eraisikutel võimalus ka ise Omniva postkontorisse pöörduda, et esitada sooviavaldus Eesti Energia universaalteenuse lepingu sõlmimiseks, üle kontrollimiseks või loobumiseks.

Eesti Energia Eesti turu juhi Dajana Tiitsaare sõnul on klientidel praegu väga palju küsimusi. „Mõistame muret ja anname endast parima, et inimesi sel keerulisel ning pingelisel perioodil võimalikult palju toetada. Meil on hea meel, et saame oma klientide abistamiseks nüüd kasutada ka Omniva üle-eestilist teenindusvõrgustikku. Teeme kõik, et info oleks laialdaselt kättesaadav,“ lisab Tiitsaar.

„Elektriga seonduv puudutab igat Eesti inimest. Universaalteenuse toiminguid saab enamik inimesi ise teha, kuid on siiski ka neid, kel digitaalne liitumisvõimalus puudub ja kes abi vajavad. Kuna Omniva postkontorid paiknevad üle Eesti ning meil on pikaaegne teenuste osutamise kogemus, siis korraldasime oma töö ümber. Meie postkontorite teenindajad on valmis aitama igaüht, kes pöördub sooviavaldusega Eesti Energia universaalteenusega liitumiseks või sellega seotud info saamiseks,“ ütles Omniva juhatuse liige Kristi Unt .

Postkontori teenindaja abil saab teha järgmiseid universaalteenusega seotud toiminguid:

  • küsida nõu ja infot universaalteenuse kohta;
  • kontrollida üle, kas Eesti Energia elektrileping läheb automaatselt universaalteenusele üle;
  • esitada sooviavaldus Eesti Energia universaalteenusele üleminekuks või sellega liitumiseks;
  • esitada sooviavaldus, et lõpetada automaatne Eesti Energia universaalteenusele üleminek.

Postkontorites saavad universaalteenusega seotud toiminguid teha eraisikud. Korteriühistute esindajad peavad pöörduma otse Eesti Energia klienditeeninduse poole. Omniva teenindaja tuvastab isiku infosüsteemi kaudu. Seetõttu peab kaasa võtma ID-kaardi või muu isikut tõendava dokumendi.

Postkontorites saab elektri universaalteenusega seotud tegevusi teha kuni aasta lõpuni.

Leia lähim Omniva postkontor siit

Kõige lihtsam on enda elektritoiminguid teha Eesti Energia e-teeninduses. Lisainfot saab ka universaalteenuse veebilehelt.