Enefit AS kliendiandmete töötlemise põhimõtted
1. Üldsätted
1.1. Soovime olla usaldusväärne koostööpartner ja hoida meie kätte usaldatud andmed kaitstuna.
1.2. Kirjeldatud põhimõtted annavad ülevaate isikuandmete töötlemisest ja isikuandmete kaitse tagamisest Enefit AS (registrikood: 16130213; aadress: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Lelle tn 22, 11318) poolt.
1.3. Kirjeldatud põhimõtted on koostatud Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli määruse (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 96/95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (isikuandmete kaitse üldmäärus, GDPR) artiklis 12 „Selge teave, teavitamine ja andmesubjekti õiguste teostamise kord“ sätestatud vastutava töötleja nõuete täitmiseks ja füüsiliste isikute teavitamiseks isikuandmete töötlemise põhimõtetest ja õiguste tagamisest.
1.4. Enefit AS kliendiandmete töötlemise põhimõtted kehtivad Enefit AS ja tema klientide suhtes.
1.5. Lähtume kliendiandmete töötlemisel järgnevatest põhimõtetest: seaduslikkus, õiglus, läbipaistvus, eesmärgipärane ja minimeeritud andmetöötlus, õigsus, säilitamise piirang, usaldusväärsus ja konfidentsiaalsus, vastutus, lõimitud ja vaikimisi andmekaitse. Samuti oleme seadnud endale eesmärgiks lähtuda andmekaitsenõuete rakendamisel nii Andmekaitse Inspektsiooni kui ka Euroopa Andmekaitsenõukogu suunistest ja soovitustest.
1.6. Enefit AS peab inimeste privaatsust ja nende andmete kaitsmist väga oluliseks, kasutades andmete töötlemiseks turvalisi lahendusi. Rakendame asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid isikuandmete kaitsmiseks loata juurdepääsu, ebaseadusliku töötlemise või avalikustamise, juhusliku kaotsimineku, muudatuste või hävitamise eest.
1.7. Kontserni sisehalduse eesmärgil ning juhtimis-ja äriotsuste langetamise eesmärgil võivad isikuandmeid töödelda ka Enefit AS-iga ühte kontserni kuuluvad teised juriidilised isikud.
2. Mõisted
2.1. Kasutame käesolevates põhimõtetes mõisteid sellises tähenduses, nagu need on defineeritud isikuandmete kaitse üldmääruses.
2.2. Andmesubjekt – füüsiline isik (klient), kelle isikuandmeid Enefit AS töötleb.
2.3. Andmekaitse õigusaktid – isikuandmete kaitse seadus (IKS), GDPR jt siseriiklikul ja Euroopa Liidu tasandil valdkonnale kohalduvad õigusaktid.
2.4. Isikuandmed – igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta (nt kliendi kontaktandmed või teenuse kasutamisega seonduvad andmed).
2.5. Isikuandmete töötlemine – isikuandmetega läbiviidav toiming (nt andmete edastamine, salvestamine, sisestamine jne).
2.6. Kliendiandmed – Enefit AS kliendi isikuandmed.
2.7. Klient – Klient on iga füüsiline isik, kes on sõlminud meiega lepingu või on andnud oma andmed ning avaldanud soovi end kliendina registreerida või saada Enefitilt lepingu sõlmimiseks pakkumine, kuid ei ole lepingut sõlminud. Samuti käsitleb Enefit kliendina tehnovõrgu- ja rajatise talumiskohustusega kinnisasja omanikku ning füüsilisi isikuid, kes kasutavad meie teenuseid või e-keskkonda.
2.8. Vastutav töötleja – Enefit AS, määrates kindlaks isikuandmete töötlemise eesmärgid ja vahendid.
2.9. Volitatud töötleja – Enefit AS-i lepingupartner (vastutava töötleja suhtes eraldiseisev üksus), kes töötleb isikuandmeid Enefit AS nimel.
3. Teave andmete ja nende kogumisviiside kohta
3.1. Pakume klientidele kasutamiseks erinevaid teenuseid ja e-keskkondi. Andmesubjekti kohta töödeldav andmete koosseis sõltub sellest, milliseid teenuseid või e-keskkondi andmesubjekt kasutab, milliseid andmeid on nende teenuste ja e-keskkondade pakkumiseks vajalik kasutada ning millises ulatuses andmeid klient ise meile sellel otstarbel edastab (nt meiega kontakteerumisel, teenuse tellimisel või kasutajaks registreerumisel).
3.2. Peamisteks andmeteks, mida töötleme on: ees- ja perekonnanimi, kasutajanimi, isikukood, sünniaeg, isikut tõendava dokumendi (nt pass, ID-kaart, elamisluba) number ja muu sellega seotud info, vanus, aadress, e-posti aadress, tellitud teenuste või ostetud toodete info (nt teenuse koosseis, lisateenused, parameetrid, teenuse aadress, kasutatavad seadmed jms) ja sellega seotud staatiline IP-aadress, domeeninimi või seadme seerianumber, arveldusinfo (nt arve aadress, viitenumber, arveldusaadress jms), samuti klientide poolt teenuste kasutamise käigus e-keskkondades kogutud andmed.
3.3. Meie eesmärgiks ei ole eriliigiliste andmete (GDPR art 9) töötlemine. Samas ei saa me omalt poolt nende andmete töötlemist lõplikult välistada, kui andmesubjekt otsustab eriliigilised andmeid meile ise avaldada.
3.4. Peamiselt saame andmed andmesubjektidelt endilt: näiteks kui klient avaldab soovi sõlmida leping, tellida teenust, registreeruda kliendiks, saame infopäringu. Samuti töötleme andmeid, mis tekivad andmesubjekti poolt teenuste kasutamisel ning kui saame kliendiga seotud andmeid muudest allikatest (nt teised teenusepakkujad või avalikud registrid).
4. Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslikud alused
4.1. Isikuandmete töötlemine, mille õiguslikuks aluseks on nõusolek. Viime läbi nõusolekupõhiseid isikuandmete töötlemise toiminguid pärast andmesubjektilt kehtiva nõusoleku saamist. Nõusoleku vormi juures viitame kehtivatele andmekaitsetingimustele. Teil on õigus nõusolekut mitte anda või võtta nõusolek hiljem tagasi. Nõusolek kehtib kuni selle tagasi võtmiseni.
4.1.1. Enefit AS-ile on võimalik anda nõusolek mh andmete turunduslikul eesmärgil kasutamiseks ning personaalsete pakkumiste saamiseks.
4.1.2. Enefit AS-le on võimalik anda nõusolek Elering AS-ist andmesubjektiga seotud tarbimispunktide ja mahtude info päringuks, mis võib olla eelduseks pakkumise ja/või lepingu sõlmimisele.
4.2. Isikuandmete töötlemine, mille õiguslikuks aluseks on leping. Olukorras, kus sõlmime Teiega lepingu või valmistame seda ette, täidame Teiega sõlmitud lepingut või haldame lepinguga seonduvat oma süsteemides, tugineme isikuandmete töötlemisel lepingu täitmise või lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmise õiguslikule alusele (GDPR art 6(1)b).
4.2.1. Enefit AS töötleb isikuandmeid lepingulisel alusel:
4.2.1.1. kliendi ja/või tema esindaja isiku tuvastamiseks;
4.2.1.2. lepingueelselt pakkumuse koostamiseks ning teabe andmiseks;
4.2.1.3. kliendile teenuste osutamiseks või kauba müügiks vajalike tegevuste läbiviimiseks (sh teenuste ja/või kauba müügiks ja tarneks ning teenuste ja kauba info edastamiseks kliendile);
4.2.1.4. kliendi teenindamiseks, meeldetuletuste edastamiseks ja rikete kõrvaldamiseks;
4.2.1.5. kliendile e-keskkonna ja selle teenuste ja funktsionaalsuste pakkumiseks;
4.2.1.6. lepinguga seotud teenustasude arvestamiseks, tellimuste haldamiseks, teadete ja arvete koostamiseks ja saatmiseks;
4.2.1.7. kliendile posti teel lepingu ja/või teenusega seotud teadete saatmiseks;
4.2.1.8. kliendi seadme hoolduseks või remondiks ja seadmega seotud muuks järelteenindustegevuseks;
4.2.1.9. lepingu täitmise tagamiseks (nt tagatiste seadmiseks, käenduslepingute sõlmimiseks);
4.2.1.10. võlaprotsessi halduseks ja maksekohustuse täitmise tagamiseks;
4.2.1.11. vajadusel muude tegevuste tarbeks, mis on vajalikud lepingu ettevalmistamiseks, sõlmimiseks, täitmiseks, haldamiseks või lõpetamiseks.
4.3. Isikuandmete töötlemine, mille õiguslik alus on õigusaktist tuleneva kohustuse (juriidiline kohustus) täitmine
Õigusaktidest tulenevalt töötleme andmeid järgnevatel eesmärkidel:
- elektrituruseadusest ja võrgueeskirjast tulenevate nõuete täitmiseks;
- raamatupidamis- ja maksuseadustest tulenevate kohustuste täitmiseks;
- muude meie tegevusele kohalduvate õigusaktide nõuete täitmiseks.
4.4. Isikuandmete töötlemine õigustatud huvi alusel
4.4.1. Teatud olukordades võime töödelda Teie andmeid tuginedes õigustatud huvile (GDPR art 6(1)f). Tugineme andmete töötlemisel õigustatud huvile järgnevalt kirjeldatud tegevuste ja eesmärkide raames:
4.4.1.1 andmesubjekti päringutele vastamine väljaspool kliendisuhet (kui tegemist ei ole lepingueelsete läbirääkimistega);
4.4.1.2 võrgu- ja infoturbe tagamiseks, andmekaitsenõuete täitmiseks ning videovalvesüsteemi toimimise tagamiseks dokumendis „Kontserni videovalvesüsteemi korras“ kirjeldatud eesmärkidel;
4.4.1.3 kõnede salvestamine parema teeninduse tagamiseks;
4.4.1.4 maksehäireinfo töötlemine (maksehäirete kontroll) krediidivõimelisuse hindamise eesmärgil;
4.4.1.5 meie kontserni kuuluvate juriidiliste isikute õiguste kaitse tagamiseks, sh vaidluste lahendamiseks ja õiguslike nõuete täitmise tagamiseks, vajalikus ulatuses isikuandmete töötlemine;
4.4.1.6 turustamis- ja reklaamtegevuse eesmärgil, sh ning kliendi- ja uudiskirjade saamiseks ning sarnaste toodete ja teenuste pakkumiseks (klientidele sarnaste teenuste/pakkumiste tegemine lähtuvalt juba olemasolevast kliendisuhtest);
4.4.1.7 rahuloluküsitluste läbiviimine tagasiside saamise eesmärgil;
4.4.1.8 kontserni sisehalduse tagamiseks;
4.4.1.9 teenuste/klienditeeninduse arendamiseks ja täiustamiseks;
4.4.1.10 riskijuhtimise korraldamiseks, pettuste ennetamiseks ning rikkumisest teatamise mehhanismide korraldamiseks;
4.4.1.11. kontserni struktuurimuudatusi ja finantseerimist puudutavate suuremate tehingute (nt ettevõtte/ettevõtja üleandmine, müük, ost, jagunemine, ühinemine) läbiviimiseks äritehingu läbirääkimistel ja/või teostamisel (tehingu vastaspoolega isikuandmete jagamine/üleandmine);
4.4.1.12. üldiseks kliendigruppide profileerimiseks ja segmenteerimiseks parema teenushalduse ja kohandatud sisu pakkumise eesmärgil.
4.5. Isikuandmete säilitamine
Üldjuhul säilitame isikuandmeid kuni isikuandmete töötlemise eesmärgi saavutamiseks vajaliku tähtajani või õigusaktis ettenähtud tähtajani või kuni kliendisuhtest tulenevate võimalike nõuete aegumistähtaja lõppemiseni.
Andmete säilitamisel lähtume järgmistest peamistest tähtaegadest:
Säilitamistähtaeg | Sisu |
---|---|
1 aasta | Potentsiaalsed kliendid, kes on soovinud näiteks hinnapakkumisi, nõustamist või infot tehnilise võimaluse olemasolu kohta, kuid ei ole Enefit AS kliendiks hakanud, samuti klienditeeninduse telefonide kõnesalvestused. |
3 aastat (säilitamistähtaeg hakkab kulgema alates lepingu lõppemisest) | 3 aastat pärast lepingu lõppemisest kustutame lepingu alusandmed ja lepingu täitmise käigus tekkinud andmed (nt kliendi pöördumised, kirjavahetuse, vestlusrobotite salvestused, pretensioonide lahendamised, teated, tarbimisajaloo), kui pärast lepingu lõppemist ei ole lepinguga täitmisega seotud käimasolevat sissenõudmismenetlust. |
7 aastat | Raamatupidamisnõuete täitmisega seonduvad andmed (lepingud ning nendega seotud dokumendid). |
10 aastat | Tasumata arvete ning võlgnevuse info, kui pole käimas kehtivad sissenõudmismenetlust. |
5. Andmesubjekti õigused
5.1. Õigus saada teavet ja tutvuda oma andmetega. Näiteks saab meie klient kõige mugavamalt oma põhi- ja kontaktandmete, lepingu andmete, tarbimiskoha ja tarbimisandmetega tutvuda Enefit iseteeninduskeskkonnas, samuti saab infot klienditeeninduselt.
5.2. Õigus isikuandmeid parandada. Andmesubjektil on õigus oma andmeid parandada, kui need ei ole õiged või täielikud. Kui näiteks kliendi andmed on muutunud või klient avastab, et tema andmeid ei ole õiged, on tal alati õigus, ja teatud juhtudel lepingust tulenevalt ka kohustus, neid andmeid iseteeninduses parandada või võtta andmete korrigeerimiseks ühendust klienditeenindusega.
5.3. Õigus nõuda oma andmete kustutamist. Teatud juhtudel on andmesubjektil õigus taotleda oma isikuandmete kustutada. See õigus ei ole siiski absoluutne. Näiteks ei kehti see õigus olukorras, kus töötleme kliendi isikuandmeid elektrituruseadusest, võrgueeskirjast või muust õigusaktist tulenevate kohustuste täitmiseks. Samuti juhime tähelepanu asjaolule, et kui andmesubjektil on kehtiv leping ning ta soovib rakendada õigust andmed kustutada, ei ole võimalik jätkata lepingu alusel teenuste saamist.
5.4. Õigus esitada teid puudutavate isikuandmete töötlemisele vastuväiteid, sh õigustatud huvi alusel toimuva andmetöötluse osas. Andmesubjektil on õigus esitada oma andmete töötlemisele vastuväiteid – selleks on vajalik põhjendatud taotluse esitamine. Vastutav töötleja ei töötle seejärel isikuandmeid edasi, välja arvatud juhul, kui vastutav töötleja tõendab, et töödeldakse mõjuval õiguspärasel põhjusel, mis kaalub üles andmesubjekti huvid, õigused ja vabadused (nt töödeldakse andmeid kehtivast õigusaktist tuleneva kohustuse täitmiseks; kehtivast lepingust tuleneva kohustuse täitmiseks), või õigusnõuete koostamise, esitamise või kaitsmise eesmärgil (näiteks olukorras, kus klient on lepingut rikkunud).
5.5. Õigus andmetöötluse piiramisele. Teatud juhtudel on andmesubjektil õigus nõuda oma isikuandmete töötlemise piiramist. Seda näiteks olukorras, kus andmesubjekt vaidlustab isikuandmete õigsuse ning isikuandmete töötlemist piiratakse ajaks, mis võimaldab vastutaval töötlejal isikuandmete õigsust kontrollida.
5.6. Õigus andmete ülekandmisele. Õigus andmete ülekandmisele kohaldub, kui isikuandmete töötlemine põhineb nõusolekul või lepingul ning andmetöötlus on automatiseeritud. Näiteks on kliendil õigus oma tarbimisandmete ülekandmisele (kaasaskantavusele). Seda õigust on kõige lihtsam rakendada AVP kliendiportaalis (e-elering) siit.
5.7. Õigus pöörduda kohtu ja/või järelevalveasutuse poole. Soovime lahendada andmesubjektiga kõik lahkarvamused esmalt omavaheliste läbirääkimiste teel. Andmesubjekti suhtes õiglase ja läbipaistva töötlemise tagamiseks oleme kohustatud kehtivatest õigusaktidest tulenevalt teavitama andmesubjekte ka õigusest esitada kaebus järelevalveasutusele (Eestis Andmekaitse Inspektsioon) [email protected].
6. Automaatotsused ja profileerimine
6.1. Automaatotsus on automatiseeritud töötlusel põhinev otsus, mis viiakse läbi ilma inimese sekkumiseta protsessi kiiremaks ja sujuvamaks muutmise eesmärgil.
6.2. Enefit võib langetada isikuandmete töötlemisel ka automaatseid otsuseid näiteks:
6.2.1. krediiditingimustel kaupade müügil ja teenuste osutamisel taustakontrolli teostamiseks, mille raames töötleme asjakohast informatsiooni sinu maksekäitumise ja tausta kohta Enefiti infosüsteemidest ning samuti avalikest andmekogudest (ametlikud teadaanded, kohtutäiturite poolt avalikustatud informatsioon ja muud ametlikud registrid ja väljaanded, nt äriregister, rahvastikuregister);
6.2.2. võlamenetluste läbiviimise raames automaatsete teavituste edastamiseks ning osutatavate teenuste piiramiseks vastavalt lepingutes ja seaduses sätestatule.
6.3. Turundusliku profileerimise eesmärgil on töötada välja erinevad klientide segmendid, tüübid või profiilid, mis võimaldavad pakkuda igale kliendile just talle sobivaid pakkumisi ja teenuseid. Profileerimiseks võime analüüsida näiteks klientide demograafilisi andmeid (vanus, sugu), teenuste kasutusandmeid, asukohta, ja käitumismustreid, kasutades mitmeid erinevaid konkreetsel juhul sobivaid rahvusvaheliselt tunnustatud statistilise analüüsi meetodeid.
6.4. Kliendil on õigus igal ajal küsida täiendavaid selgitusi ning esitada vastuväiteid klienti puudutavate automaatsete otsuste osas, teatades sellest Enefitile.
7. Andmetöötlusega seotud kolmandad osapooled
7.1. Lisaks meile endile võivad andmete töötlemisega olla seotud ka volitatud töötlejad. Volitatud töötlejad on meie lepingupartnerid, kes tegelevad näiteks arvelduse korraldamise, klientide küsimustele vastamise, teenuste turustamise, teenuste edasimüügi või muude sideteenuse abil osutatavate teenuste pakkumisega jms. Volitatud töötleja omab õigust töödelda andmeid üksnes meie poolt volitatud konkreetsel eesmärgil ning meiega selleks sõlmitud konfidentsiaalsuskohustust sisaldava lepingu alusel. Meie volitatud töötlejate loetelu on toodud meie veebilehel siin.
7.2. Kontserni puudutavate potentsiaalsete ühinemiste ja omandamiste ning finantseerimist puudutavate protsessidega seoses võivad isikuandmeid, lähtudes kõikidest isikuandmete töötlemise põhimõtetest, töödelda ka seotud kolmandad osapooled.
7.3. Lisaks juhime tähelepanu, et teatud juhtudel kohaldub meile andmete edastamise kohustus kolmandatele osapooletele õigusaktidest tulenevalt. Näiteks võime edastada andmeid riigiasutusele (sh politseile, kohtutele) õigusaktides toodud õigusliku aluse esinemisel.
7.4. Kui olete volitanud kolmandaid isikuid ennast õiguspäraselt esindama volituse alusel, loetakse need isikud andmetöötlusega seotud kolmandateks osapoolteks.
7.5. Andmetöötlusega seotud kolmandateks osapoolteks võivad olla veel audiitorteenuse, õigusteenuse ja teiste sarnaste teenuste pakkujad. Lisaks võivad andmetöötlusega seotud kolmandateks osapoolteks olla võlgade sissenõudmisega tegelevad teenusepakkujad, kohtutäiturid ning maksehäiretega tegelevad ettevõtted.
7.6. Google’i kasutaja andmete töötlemine.
7.6.1. Kui Klient kasutab Enefiti laadimisteenuse rakendusse „Volt“ sisse logimiseks Google’i kasutaja kontot, siis töötleb Enefiti laadimisteenuse rakendus „Volt“ Kliendi poolt sisestatud Google’i kasutaja andmeid (s.o. e-maili aadress, parool) selleks, et:
7.6.1.1. luua Kliendile tema soovil Enefiti laadimisteenuse rakenduses „Volt“ laadimisteenuse kasutajakonto;
7.6.1.2. tuvastada Klienti, kui ta on Enefiti laadimisteenuse rakendusse sisse loginud.
7.6.2. Enefit säilitab Kliendi Google’i kasutajaandmeid Euroopa Liidus.
7.6.3. Enefit ei jaga Kliendi Google’i kasutajaandmeid kolmandate isikutega.
7.6.4. Soovi korral võite tutvuda Google’i privaatsustingimustega Google’i kodulehel.
8. Isikuandmete töötlemine suhtlusvõrgustikes
8.1. Meie Linkedin lehe kasutamisel on alljärgnevad seadistused:
- meie Linkedin leht on nähtav internetikasutajatele ja Linkedini konto omanikele,
- lehte saab hakata jälgima, kui teete vastava valiku,
- igaüks võib lehel postituse all kommentaari avaldada, võime omalt poolt ka kommentaare eemaldada (nt petuskeemide levitamise tõkestamiseks),
- meie töökeelteks on eesti keel ja inglise keel. Postitusi saab kommenteerida ja meie poole saab pöörduda mõlemas keeles,
- igaüks saab meiega privaatselt ühendust võtta,
- kui Te jagate postitusi, märgite need meeldivaks või kommenteerite, siis saame tegevuste kohta teate,
- kontot külastades kogub Teie kohta andmed meie jaoks kolmas osapool ning nende üle puudub meil kontroll,
- külastatavuse statistika saame isikustamata kujul.
8.2. Meie Youtube kanalite kasutamisel on alljärgnevad seadistused:
- leht on nähtav internetikasutajatele ja Youtube konto omanikele,
- kontot saab tellida,
- igaüks võib kontol videode all kommentaari avaldada, võime omalt poolt ka kommentaare eemaldada (nt petuskeemide levitamise tõkestamiseks),
- igaüks saab videosid märkida meeldivaks ja neid edasi jagada,
- meie töökeelteks on eesti keel ja inglise keel,
- kontot külastades kogub Teie kohta andmed meie jaoks kolmas osapool ning nende üle puudub meil kontroll,
- statistika külastatavuse kohta saame isikustamata kujul.
8.3. Meie Facebook (Enefit Eesti, Enefit Volt) kanalite kasutamisel on alljärgnevad seadistused:
- leht on nähtav internetikasutajatele ja Facebooki konto omanikele,
- lehte saab hakata jälgima, kui teete vastava valiku,
- igaüks võib lehel postituse all kommentaari avaldada, võime omalt poolt ka kommentaare eemaldada (nt petuskeemide levitamise tõkestamiseks),
- meie töökeeleks on eesti keel, aga postitusi saab kommenteerida ja meie poole saab pöörduda eesti keeles ja inglise keeles,
- igaüks saab meiega privaatselt sõnumite teel ühendust võtta,
- kui Te jagate postitusi, märgite need meeldivaks või kommenteerite, siis saame tegevuste kohta teate,
- kontot külastades kogub Teie kohta andmed meie jaoks kolmas osapool ning nende üle puudub meil kontroll,
- külastatavuse statistika saame isikustamata kujul.
8.4. Meie Instagram kanali kasutamisel on alljärgnevad seadistused:
- leht Enefit Eesti on nähtav internetikasutajatele ja Instagrami konto omanikele,
- kui Te märgite postitused meeldivaks, salvestate postituse, jagate seda või kommenteerite, siis saame tegevuste kohta teate,
- kontot külastades kogub Teie kohta andmed meie jaoks kolmas osapool ning nende üle puudub meil kontroll,
- külastatavuse statistika saame isikustamata kujul.
9. „Küpsised“
„Küpsised“ (ingl k. „cookie“) on väikesed tekstifailid, mille abil veebilehed võivad pakkuda paremat kasutajakogemust. Kasutame „küpsiseid“ veebilehe sisu ja reklaamide isikupärastamiseks, sotsiaalmeedia funktsioonide pakkumiseks ning veebilehe liikluse analüüsiks. „Küpsiste“ kohta leiate täpsema info www.enefit.ee avalehe jaluses avades lingi „Küpsiste seaded“, kus on võimalik muuta ka „küpsiste“ kasutamise eelistusi.
10. Kontakt
Klient saab pöörduda Enefiti klienditeeninduse poole kliendi andmete töötlemisega seotud küsimustes järgmistel kontaktidel:
- telefoni teel numbril 777 4040 ning
- e-kirja teel aadressil [email protected].
Küsimustes, mis on seotud teie isikuandmete töötlemisega ja andmesubjekti õiguste realiseerimisega, palume edastada vastava kirjaliku taotluse. Meie andmekaitsespetsialisti kontakt on [email protected]. Vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel võimaldavad õigusaktid meil pikendada vastamise tähtaega 2 kuu võrra. Palume taotluse digitaalselt allkirjastada, et meil oleks võimalik veenduda taotluse/päringu esitanud isiku isikusamasuses ning välistada andmete väljastamine kolmandatele volitamata osapooltele.
11. Lõppsätted
Käesolevad privaatsusteatise versioon kehtib alates 16.12.2024.a. Meil on õigus privaatsusteatist muuta ja ajakohastada vastavalt vajadusele. Hoiame privaatsusteatise ajakohasena ja alati kättesaadavana meie kodulehel www.enefit.ee. Olulisematest muudatustest käesolevas dokumendis teavitame meie kodulehe vahendusel, e-kirja teel või muul mõistlikul viisil.