Uudised
Eesti Energia: palume vabandust, et saatsime osadele klientidele valede andmetega kirja
Eesti Energia palub klientide ees vabandust. Neljapäeval saatis ettevõte 21 000 kliendile inimliku eksituse tõttu kirja, mis võis olla vale keelevaliku ja vale lepingu lõppemise kuupäevaga. Kõik need kliendid saavad uue kirja õigete andmetega ja kliendi soovitud keeles esimesel võimalusel.
Fikseeritud hinnaga pakette Eesti Energia ennetähtaegselt ja ühepoolselt ei lõpeta.
„Palun siiralt klientide ees vabandust. Tegu oli inimliku eksitusega. Teeme endast kõik, et selliseid eksimusi edaspidi vältida. Saadame klientidele uue infokirja peagi ning selle keel ja andmed saavad olema õiged,“ ütles Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos.
„Eesti Energia peab oma lubadusest kinni ja klientide fikseeritud hinnaga pakette me ennetähtaegselt ühepoolselt ei lõpeta, " kinnitab Roos.
Tegemist oli „Kindel“ paketi klientidega, kellele saadeti universaalteenusega seotud infokiri. Kirjas võis olla vale lepingu lõppemise kuupäev ja keelevalik, näiteks eestikeelse kirja asemel saadi venekeelne kiri.