Uudised

Eesti Energia mobiiliäpist käib elektri hinda jälgimas 55 000 inimest päevas

Klientide huvi energiahindade, elektripakettide, energiasäästu võimaluste ja uute energialahenduste vastu on suurem kui kunagi varem – Eesti Energia mobiiliäpp saab 55 000 ja koduleht 22 000 sessiooni päevas.

Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos tõdeb, et kõrged elektriarved tõid endaga kaasa hüppeliselt kasvanud pöördumiste arvu kasvu kõikides kanalites. Samuti kasvas rekordiliselt Eesti Energia uute klientide arv. Kui elektrooniliste kanalite külastajate arvu kasvuga on hästi hakkama saadud, siis kõnedele ja kirjadele vastamisel on vaatamata lisaressursi kaasamisele olnud ootejärjekorrad tavapäraselt pikemad.


Image

„Jaanuaris nägime rekordilisi numbreid meie klientide aktiivsuse kasvus. Eesti Energia mobiiliäpis tehti jaanuaris ligi 55 000 sessiooni. Aasta tagasi oli see arv 15 000. Koduleht sai päevas keskmiselt 22 000 külastust, mis on samuti kolm korda rohkem kui mullu. Personaalse kontakti soovijaid oli jaanuaris 65 000 ehk üle nelja korra rohkem kui aasta tagasi. Eesti Energiaga liitus jaanuaris 6600 uut klienti,“ lausus Roos.

„Suurest huvist tulenevalt on meie klienditeeninduse kanalid olnud eelmise aasta lõpust väga hõivatud. Täname kõiki kliente kannatlikkuse ja mõistva suhtumise eest. Kõige kiiremini saab abi ikkagi meie kodulehe e-teenindusest,“ rõhutas Roos.

Eesti Energia kodulehel saab sõlmida ja muuta elektri- ja gaasilepingut, vaadata ja maksta oma arveid, tutvuda erinevate energialahendustega ja neid ka tellida. Samuti annab ettevõte kodulehel päevakajaliste teemade kohta operatiivset infot. Näiteks saab lugeda elektrihinna tõusu tagamaade, paketi valiku ja riiklike toetusmeetmete kohta.

„Anname endast parima, et vastavalt valitsuse suunistele koostatud jaanuarikuu arved jõuaksid klientideni esimesel võimalusel. Esimeses järgus saavad enda elektriarved kodukliendid, seejärel ärikliendid ja MTÜ-d. Arved võivad siiski ka veidi viibida,“ kommenteeris Roos.

Seda, kas elektriarve on koostatud või mitte, saab iga klient ise kõige kiiremini vaadata e-teenindusest. Sõltumata arve väljastamise ajast on maksetähtaeg alati 14 päeva pärast.

Roos lisab, et kui klient seisab silmitsi makseraskustega, on soovitus kindlasti esimesel võimalusel enda energiamüüjaga ühendust võtta. „Leiame koos viisi, kuidas arvete tasumisega edasi minna. Iga kliendi murele vaatame otsa personaalselt. Oleme seni pakkunud maksepikendust veidi enam kui 1500 kliendile, mis on 0,3% ehk murdosa kõigist klientidest. Klientide kiituseks on teenuste eest tasumisega hästi toime tuldud ning võlglaste arv on jäänud varasemate kuudega sarnasele tasemele.“